YOUR BAG
(
)
כחדשנית יופי מובילה Anastasia Beverly Hills נמצאת בחזית מגמות תעשיית הביוטי תוך נאמנות ליסודות המותג.
בהשראת העקרונות העתיקים של הפרופורציה האלוהית, פיתחה אנסטסיה סוארה את פטנט עיצוב הגבות שלה אשר נועד לשיפור והדגשת תווי הפנים של כל אישה באופן אידיאלי. בשנת 1997 השיקה אנסטסיה מותג הנושא את שמה עם סלון יופי ראשי בעיר בוורלי הילס ובשנת 2000 השיקה את קו המוצרים הראשון של המותג. "מהפכת עיצוב הגבות" אשר הוצגה בשנת 1998 בתכנית של אופרה ווינפרי הפכה לסנסציה מיידית והציבה את המותג כתורם תרומה בולטת להיסטוריה של תעשיית היופי. היסודות הנצחיים של "יחס הזהב" כפרופורציות אסתטיות עומדים מאחורי כל היבטי המותג "אנסטסיה בוורלי הילס" החל מקולקציית הליבה של מוצרי הגבות ושירותי היופי של המותג ועד מוצרי הקו הצבעוני שהושקו בשנת 2014. אנסטסי יוצרת מוצרי קוסמטיקה יוקרתיים עבור קהל נאמן ונלהב בארה"ב, ברחבי העולם וכעת גם בישראל. המותג הפופולרי אהוב ומזוהה עם כמה מהשמות המוכרים ביותר בעולם.
פטנט "יחס הזהב" תועד ונחקר במשך אלפי שנים על ידי אמנים והוגי דיעות פורצי דרך ביניהם פיתגורס, לאונרדו דה וינצ'י ואלברט איינשטיין. העין האנושית מקודדת לפרקטל העיצוב האוניברסלי של הטבע: יחס הזהב. היחס המתמטי הזה של 1.618 ל-1 שבו השלם נמצא גדול מסכום חלקיו, מציע את המפתח למציאת איזון, סימטריה ויופי. על ידי יישום העקרונות של מידע עתיק זה, סוארה יצרה טכניקת פטנט לעיצוב גבות, המשלימות כל צורת פנים באופן אידיאלי. "הגבות צריכות להתחיל בקו ישיר מעל אמצע הנחיריים. הנקודה הגבוהה ביותר של הקשת צריכה להתיישר עם קצה קשת האף ואמצע הקשתית. הגבה צריך להסתיים במקום בו הקצה החיצוני של הנחיר מתחבר לפינה החיצונית של העין" אומרת אנסטסיה. שיטת פטנט זו נותרה כליבת המותג אנסטסיה בוורלי הילס בכל הקשור לעיצוב גבות, איפור ופיתוח מוצרים - כולם בהשראת יחס הזהב.